יום שני, 3 ביוני 2013

התפתחותה וחשיבותה של השפה האנגלית בישראל ובעולם

אנגלית הינה השפה המדוברת והנפוצה ביותר על פני הגלובוס, וכיום כמיליארד אנשים ברחבי תבל מפגינים שליטה בה, החל מידיעות בסיסיות  ועד לרמת שפת אם. לאומים רבים אכן דוברי שפות שמקורן בניבים הדומים לשפה האנגלית ומקלים על לימודה. מאידך, מקורה של העברית בשפות שמיות ובתפיסה פונטית שונה לחלוטין, לכן ישראלים רבים אינם פונים ללמוד אנגלית או לשפר את שליטתם בה בשל החשש מקושי ומכישלון. יחד עם זאת, חשוב לדעת שבעזרת שיטות מתקדמות ועכשוויות יכול כל ישראלי, ללא קשר לרמתו הנוכחית, ללמוד ולשפר את שליטתו באנגלית קלות ובמהירות.

אודות התפתחות וחשיבות השפה האנגלית

השפה האנגלית החלה את דרכה באיי בריטניה לפני מאות שנים, ורק במאה השש עשרה עם גילוי מדינות חדשות וכיבושן על ידי האימפריה הבריטית, החלה שפה זו להתפשט ברחבי העולם. ואולם, השינוי המהותי במידת חשיבותה התחולל רק בתחילת המאה העשרים, עם עליית כוחה של ארה"ב במקביל להתפשטות עידן התיעוש וכן ההתקדמות  הטכנולוגית. אלו הפכו את אמריקה למעצמת על הנותנת את הטון העיקרי בתעשייה, בכלכלה, במדע ובבידור, ואחת ההשפעות העיקריות הייתה הפיכתה של האנגלית לשפה בינלאומית שולטת. כיום, ידיעת השפה הינה בגדר הכרח עבור ישראלים, וניתן ללומדה במסגרות שונות ומגוונות כגון בתי ספר וקורסים מקצועיים, ואפילו לימוד אנגלית באינטרנט.

ללמוד אנגלית בקלי קלות

חשוב לדעת שבימינו ניתן ללמוד אנגלית בקלי קלות בזכות קורסים מצוינים וכן החשיפה הרבה של הציבור הישראלי למדיומים השונים. החשיפה מאפשרת לישראלים ללמוד את השפה בדרכים קלות ומהנות, כמו  הקשבה לשירים באנגלית, צפייה בטלוויזיה ובסרטים, וכן משחקים ותוכנות מיוחדות באינטרנט שחלקם אף מוצעים בחינם. אפשריות אלו ועוד רבות אחרות יסייעו לכל אדם המעוניין בכך לשפר את ידיעותיו בשפה האנגלית בקלות ובמהירות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה